logo

cBrain A/S



Fik øget effekten af messedeltagelse

cBrain A/S er en softwareingeniørvirksomhed med en solid softwareteoretisk baggrund, der hjælper offentlige og private virksomheder med at skabe målbare effektiviseringsgevinster gennem digitalisering af forretnings- og vidensprocesser.

Udfordring

cBrain ønskede at deltage i Digitaliser Danmark 2012 messen i Århus med en ekstraordinær indsats. Effekt Salg & Marketing blev engageret til at effektivisere indsatserne både før, under og efter messen.


Løsning

Effekt Salg & Marketing konceptudviklede messedeltagelsen og i tæt samarbejde med cBrain udviklede vi:

FØR MESSEN
Kommunikationskoncept: digital inspiration
TV-indhold til skærme på messen
Gulvstickers med digitale statements
Teaser til uddeling blandt besøgende
Præsentationsmateriale

UNDER MESSEN
Registrering og styring af kontakter
Etablering af kontakter til potentielle kunder og andre interesserede

EFTER MESSEN
ROI-skema til måling af messens effekt
Evaluering



Udtalelse

“Vi er rigtig glade for samarbejdet med Marie Høybye og Birgitte Forné. Deres engagement og professionelle input gav solid opmærksomhed og skabte mange kontakter i forbindelse med cBrains deltagelse på messen." (Digitalisér Danmark 2012)
Per Tejs Knudsen. CEO, cBrain A/S
April, 2012

www.cbrain.dk